Monday, July 09, 2007

Canım benimm. Beni hiç yalnız bırakmıyorsun rüyalarımda. Hep dua ediyorum nolur bana rüyalarımda görün diye. Demek ki beni duyuyorsun. Çok özlüyorum seni. Temmuz geldiği zaman hiçbişeyden zevk almamaya başlıyorum sanki. Çok sıkılıyoruz sensiz.

Ama sen beni yalnız bırakmadın rüyalarımda yine.



Çilek en sevdiği meyvelerdendir Candan'ın. Sevip de yiyemediği için çok üzülürdük. İki gün önce muhteşem bir rüya gördüm. Candanım upuzun kıvırcık saçlarıyla o kadar güzeldi ki. Elinde kocaman bir tabakla bana doğru geliyor. Bakıyorum acaba elinde ne var diye. Candanın elinde kocaman bir tabak dolusu çilek... Korkuyorum birden. Candan yememen lazım ama çilek yasak sana diyorum. Ben sana başka istediğin bişey alırım...

Candan herzamanki parlak gözleriyle bana gülümsüyor ve artık çilek yiyebiliyorum. Hem de istediğim kadar diyor. Çilek bana yasak değil. Çok iyiyim... Sevinçten koşup Candan'a sarılıyorum.

Uyandığımda o kadar mutluydum ki. Candan yanımda diildi belki ama bence bana bir haber getirmişti kendisinden. Ben eminim çok mutlusun canım benim. Kocaman çileklerden de yiyebiliyorsun, küçük lokumlardan da... Hem de istediğin kadar. Çağıl'ın rüyasındaki gibi üzerinde lise formasıyla var gücünle koşturup duruyorsun da hiç yorulmadan eminim.



İkizlerin seni çok seviyor. Ama çok da özlüyor. Keşke bir çaresi olsa...

Özge

1 Comments:

Blogger K. N. Bayraktar said...

Sevgili Özge, epeyi aradan sonra senden üstelik de güzel bir rüya blog'u almak pek hoş. Tüm rüyalarını yaz, olur mu?

10:39 AM  

Post a Comment

<< Home