Wednesday, June 12, 2013

Öğrencim Ercan Şener'in e-postası (to be translated later)

Anadolu Üniversitesi Malzeme Bilimi ve Mühendisliği Bölümü MLZ 403 "Processing of Polymers" dersi öğrencisi Ercan Şener'in 12.06.2013 tarihli e-postasını bir soyadı düzeltmesiyle alıyorum.  Sağ ol Ercan, beni pek mutlu ettin.

"Hocam,

Öncelikle işinize verdiğiniz özen konusunda gerçekten size ben bölüm arkadaşlarımla beraber hayran olduğumuzu belirtmek isterim. Sisteme düştüğünüz mesajda final sınavında beklediğimiz notu not sistemini değerlendirmeniz için mail atmamızı istemişsiniz. Sınavdan sonra kontrol ettiğimde ben 92 civarında not bekliyorum ama bu nota ulaşmamda siz ve sizin bize verdiğiniz değer birinci sırada etkili oldu;
Hocam acınızı hatırlatmak istemem ama sizin mail adresinize ulaşmak isterken google a isminizi yazdığımda beni derinden etkileyen bir gerçekle karşılaştım. Çıkan bir haberde yaşadığınız o büyük acıyı okudum.Şaşırdım ve daha sonrasında kızınız Candan Ödül Bayraktar'ın blog sayfasına ulaştım. Sayfayı okuduğumda hayatta üzüldüğüm şeylerin ne kadar da basit şeyler olduğunu farkettim. Gerçekten mükemmel bir kız yetiştirmişsiniz. Kaybınızdan sonra onun anısına düzenlenen yarışmalar olsun, hatıra ormanı olsun, orda yazılan her olay beni gerçekten derinden etkiledi. Ben de bir öğretmen çocuğu olarak insan yetiştirmenin çok kutsal bir görev olduğunu düşünüyorum. Hocam, notumdan da anlaşılacağı gibi birazcık bozuk bir psikolojimin üzerine öğrendiğim bu olayda yaşadığım acıların boyutunu sorgulayıp, sizi ve sizin işinize ve insanlara verdiğiniz değeri gördükçe dersinizde elimden geldiğince çaba göstermeye gayret edindim ve bi şekilde notlarımı yükselttim.Bu maili size teşekkür etmek için gönderiyorum.
Acınızıhatırlatarak sizi üzmek istemedim. Herşey için teşekkürler..
ErcanŞENER
+90 554 384 20 26
Anadolu University
Materials Science and Engineering Department
Eskişehir/TURKEY"

0 Comments:

Post a Comment

<< Home