Friday, June 09, 2006

Aslı Abla'dan ikinci mesaj...

Cenncenn’immmm......Ramfest de geçti gitti.Sen geldin yine aklıma.Tek tek geçti anılar gözümün önünden.O günlere döndüm...Sen geliosun Amerika’dan ve biz buluşuyoruz.Ne çok anlatacak şeyimiz var.Bitmiyor bir türlü.Üstelik araya alışverişi de sığdırmaya çalışıyoruz.Sen yine olanları anlatıcam derken yemeğini soğutuyosun.....Ben yine söyleniyorum sanaJSaatlerce konuşuyoruz.Hiç bıkmazdık Candan ya hiç sıkılmazdık.Sürekli anlatırdık,dinlerdik birbirimizi.....Okul kapanmadan önce IB lerin sınavları bitmişti.Ve gündüz herkes ders yaparken Ortaköy’e gitmek istemiştiniz.Gökçe ve sen...Tatlı belalar.Ben de alıp sizi İstiklal’e götürmüştüm.Götüren ben olmuştum ama gezdiren de siz olmuştunuz.O cafeyi hiç unutamıyorum.Muhteşemdi.Çok eğlenmiştik.Kendi locamızda yapmadığımız çılgınlık kalmamıştı.Fal bile baktırmıştık eğlencesine.Tabu oynamıştık.Saati unutmuştuk,sonra saate bakınca nasıl panik olduğumu hatırlıyorum.En çabuk nasıl gideriz hesapları yapmıştık.Öyle hızlı davranmıştık ki bir de Bostancı’da yemek yiyecek zaman kalmıştı.Biraz boğazımıza dizilmişti ama...Çok güzeldi.Seninle yaşadığım her an çok güzeldi....Seni çok ama çok özlüyorum bitanem.........Hep kalbimdesin.
ABLAN.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home