Monday, July 03, 2006

Candan her yerde...

Candan her yerde... Efes Pilsen - CSKA Moskova basketbol maçını izlemeye gitmiştim, salondaydı. (İlk kez Abdi İpekçi'ye Candan'sız gitmiştim.) Tuzla'da balık yemeye gittim, bir 19 Mayıs'ta gösteri yaptığı yerin tam karşısındaydım. Bostancı Deniz Otobüsü İskelesi'ne gittim, dans provaları için okul servisi bekleyen kızların yanındaydı. Eskihisar - Topçular arasında Ata Nutku arabalı vapurundaydım, hafta sonları Koç Lisesi'nden dönerken hangi vapurun en hızlı olduğunu anlatıyordu. Araç'ta Nihat Kütükoğlu ile sofradaydık, o da yanımızda Coca Cola dökülmüş baklavaya gülüyordu. Princess Hotel'in yanından geçiyordum, İrem'in düğününde dans ediyorduk. Ya Güzel Mavi Tuna'yı nasıl dinleyebileceğim içimin sızısına dayanarak? Çok severdi o eseri... Fındıkkıran'ı nasıl izleyebileceğim?

Ruhun şad, yerin Cennet olsun sevgili Kızım!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home