Monday, March 12, 2007

Aslı Abla'dan /// From Asli Abla

Canım Kardeşim...
Bir yıl oldu seni kaybedeli.Buna inanmak hala çok zor.Zaman özlemini arttırdı sadece.Seni o kadar çok özledim ki.Resimlerini çıkarmadım hiç.Bir yıldır panomda asılı.Ve ben hep konuşuyorum seninle.Geçen yıl 11 Mart’ta bırakıp gittin bizleri.Güzel gözlerin kaldı hatıramda...Sensiz ne yaparım derken bir yıl geçti üstünden.Sana bu kadar çok alışmasaydım keşke diye düşünüyorum kimi zaman ..Keşke bu kadar çok kardeşim diye benimsemeseymişim,o zaman bu kadar özlemezdim,bu kadar acı vermezdi diye düşünüyorum.Sonra hemen kızıyorum kendime.Çünkü o kadar güzeldi ki senle geçen anlar..O anların güzelliği ayakta tutuyor belki de bizleri.İyi ki yaşadım seni...İyi ki hayatımın büyük bir parçası oldun....Geçen gün rüyama girdin.Rüyamda yatakta yatıyordun,saçların uzundu ve çok güzeldin.Yüzün parlıyordu ve gözlerin ışıl ışıl gülümsüyordun.Yanına uzandım elimi yanağına koyup sevdim yanağını uzun uzun.Sen de gülümsemeye devam ettin.Hiç konuşmadan gülümsedik birbirimize yanyana yatarak.Uyandığımda buruktum ama aynı zamanda mutlu.Çünkü az da olsa özlemim dinmişti....Daha çok gel.SENİ ÇOK FAZLA SEVİYORUM.VE ÇOK ÖZLÜYORUM BEBEĞİM.Dualarım seninle.Bu gece de senin için dua ediyor olacağım...KALBİMDESİN.HER ZAMANKİ GİBİ.
ABLAN


----------------------------------------------------

Dear Sister, My Life,

A year has passed since losing you. It is still difficult to believe this. Time has only increased the longing. I miss you so much! I have never removed your photos. They have been fixed to my panel for a year. And I always talk to you. You departed and left us behind on 11 March last year. Your beautiful eyes remain in my memory… I was thinking how I could cope without you but here we are - a year elapsed. At times I think I should not have gotten used to you this much. Should not have taken you so fondly for a sister – I think then I would not miss you and feel the pain this much. And instantly I get angry with myself. Because the moments with you were so delightful. Perhaps the beauty of those moments keep us upright. How thankful I am for having experienced you. For you having become a large part of my life. I dreamed of you the other day. You were lying on bed. Your hair was long. You were very pretty. Your face was shining and you were smiling with sparkling eyes. I laid myself down beside you, put my hand on your cheek, and caressed your cheek a long while. You kept smiling. We lied side by side smiling to each other without talking. I was both bitter and happy when I woke up. My longing had eased a little. Come more often. I LOVE YOU SO VERY MUCH AND MISS YOU A LOT, MY BABY. My prayers are with you. I shall be praying for you tonight as well. YOU ARE IN MY HEART. AS EVER.

YOUR ELDER SISTER

0 Comments:

Post a Comment

<< Home